Tuesday, July 30, 2013

dantelli havlu fiyatları

Merhabalar sevgili web sitesi ziyaretcilerimiz. Simdiki yayinimiz dantelli havlu fiyatları.


Geçen yıl pikelerde ve havlularda kullandığımız ve çok beğendiğim bu fransız güpürünü bu yıl da bulunca çok sevindim, son derece kaliteli ve güzel bir model, bu malzemeyi kullanarak havlu takımlarının üzerine ara danteli uygulaması yaptım.

Bilirsiniz eskiden danteller sarılır arka kumaşları kesilirdi, aynı tekniği havlu üzerine uygulayınca gerçekten nefis bir görüntü çıktı ortaya, el havlusunda uyguladığım kesme işlemini ayak havlusuna yapmaya cesaret edemedim doğrusu, ayak havlusu daha kalın olduğu için sorun çıkma olasılığı yüksek bu yüzden ayak havlusunu düz, el havlusunu ara danteli tarzında çalıştım.

Bu modelden 4-5 takım hazırladım, bir tanesini arkadaşım denemek için aldı, güpürün üzerini swarowski taşlarla süsleyip getirecek eğer güzel durursa diğerlerine de aynı işlemi yapmak istiyorum.

Ben harika olacağını düşünüyorum çünkü iki yıl önce arkadaşımın yuvarlak yatağına doğum hazırlığı için özel bir nevresim dikmiştik, kenarlarına ince fransız danteli diktim ve üzerine gerçek swarowski taşlar yapıştırdık muhteşem olmuştu bu yüzden bu rengin ve malzemenin üzerinde de süper olacağını biliyorum. Havlu geri geldiğinde son görüntüyü mutlaka görmenizi isterim.

dantelli havlu fiyatlari 1




Bu yazi ile alakali daha fazla yazi inceleyebileceginiz onerdigimiz bir web sitesi : pike takımları fiyatları

No comments:

Post a Comment