Saturday, May 10, 2014

KEÇE SÜSLÜ POLAR YELEK



kece suslu polar yelek 1


 


Evdeki başka bir projeden artan polar kumaşı değerlendirmek için diktiğim yeleği keçelerle süslemeye karar verince soluğu tuhafiyemde aldım. Rengarenk keçelere şimdiye kadar neden el atmamışım acaba:))Hani rengi alsam diye şaşırdım.Hepsi birbirinden güzeldi..


 


kece suslu polar yelek 2


 


 


İşte sonuçta ortaya bu ilkokul resimlerini anımsatan tablo çıktı:))Bir çöp adamım eksik yani:))


 


kece suslu polar yelek 3


 


Keçeleri kafama göre kesip elde dikmeye üşenerek,kullanılmaya kullanılmaya nerdeyse pas tutacak makinamla dikmeye karar verdim.Biraz amatörce oldu ama ben sonucu çok sevdim:)


 


kece suslu polar yelek 4


 


 


Bitince de çıt çıt bastırdım şöyle rengarenk...


 


kece suslu polar yelek 5


 


Arkası düz,burada süs püs yok...


 


kece suslu polar yelek 6


 


Zeliha yeleği görünce evi,ağacı eliyle kaldırmaya çalıştı,yapboz zannetti herhalde:)


 


Keçe çalışmalarına da el attığımın ispatıdır bu yelek.Sırada ne var bakalım:)))


No comments:

Post a Comment