Monday, January 20, 2014

BU ARALAR






Uzun zaman sonra bir ‘Bu Aralar’ postundan daha merhaba ;)


Bu hafta havaların kapalı geçmesi sebebiyle resmen ben de kepenklerimi kapattım. Bir aslan burcu olarak, güneşi görmeyince kendine gelemeyenlerdenim ben. Enerjim de otomatik olarak düşüyor. Haliyle artık daha çok evde geçiyor vaktimiz. Arminto’cuğumla ev halimiz…






bu aralar 1






Kış evinin en güzel tarafı, mutfaktan gelen güzel kokular…






bu aralar 2







Aşuremizi de yaptım önceki gün, komşularımızla toplandık. Üstüne bir de gün yapma kararı aldık :)






bu aralar 3







Kış geldiğinde parfüm seçimi benim için çok önemli. Ne kadar beğensem de bir önceki kokuyu kullanmayı sevmiyorum. Bu defaki favorim Lancome- Hypnose.






bu aralar 4







Sabah daha uyanırken gelen kargo, güne güzel başlamanın sebebi :)






bu aralar 5







Ve Arman’ın aylardır en sevdiği arabası. Yanımızdan hiç ayırmıyoruz.






bu aralar 6







Ve son olarak en son ne giydim, detayları sonra ;)






bu aralar 7








No comments:

Post a Comment