Tuesday, May 13, 2014

Kız bebişlere takım :)



kiz bebislere takim 1





kiz bebislere takim 2



kiz bebislere takim 3


Bu aralar dikişe takmış durumdayım.

Kendimi geliştirmeyi çok istiyorum, kursa falan gitmeyi de istemiyorum. İnternet büyük bir derya, faydalanıyorum. İnternete sınırlama getirenler bunu da düşünseler iyi olacak:(

 Kalıbını netten indirdim, (12 aylık)  mülaj kağıdını bilgisayarımın üzerine koyup çizdim.   İndirdiğim siteyi sık kullanılanlara eklemiştim ama bilgisayarıma format atılınca adresi gitti ama pinterestteki dikiş arşivimde var.

Neyse bu kumaşı Bülbülüm ile birlikte kumaşçıları gezerken gördük, beğendik aldık. Ben bir bebiş takımı yaptım, azıcık bir parça arttı, onu da torba yapıverdim. Çorap hurcu gibi değerlendirilir diye düşündüm.

Taptatlı bir dünya güzeli var artık hayatımızda , güle güle giysin inşallah:)

Sağlıcakla:)

Güncelleme: kaynak burası

No comments:

Post a Comment