Saturday, February 8, 2014

Instagram'dan Seçmeler...


Yeni yıla yaklaşırken ufak tefek birşeyler yapmıştım.


Instagram'dan takip edenler çoktan gördü bunları, biraz gecikmeli burada yayınlıyorum:)


Şimdi hepsini topladım, seneye kadar beklemedeler. 






instagram dan secmeler 1






Küçük, küçük ağaçlar hazırladım keçeden...







instagram dan secmeler 2










instagram dan secmeler 3






Yıldızlar hazırladım...






instagram dan secmeler 4






Keçe, dantel ve çuval kullandım eldiven ve çorabı yaparken...






instagram dan secmeler 5










instagram dan secmeler 6






Eldivenin üstündeki çiçeğin boncukları itinayla "Bıdık" tarafından dökülüp, saçılır:)) Üstüne üstlük bir de poz verilir:))






instagram dan secmeler 7






Böyle göründüğüne bakmayın aslında minnacık bu keçe eldiven...






instagram dan secmeler 8






Pinterest'te görüp yaptığım mini çam ağacım.






instagram dan secmeler 9






Yaptıklarımı meşhur dallarıma astım. Bu dallar nelere evsahipliği yaptılar...






instagram dan secmeler 10






Minik çam ağacını önce evdeki kullanmadığım küpelerle süsledim:))






instagram dan secmeler 11






Sonra bir paket süs aldım, onları da ilave ettim:)






instagram dan secmeler 12






Ne yaparsanız yapın, mutlaka sıcak çay ya da kahve eşlik etmeli size...














İnsatgram'dan takip etmek istersiniz belki:)) nagehanoge






Facebook'tan takip etmek istersiniz belki:)) asortik










Günleriniz sağlıklı ve mutlu geçsin...
















Pin It

No comments:

Post a Comment