Thursday, February 27, 2014

Yılbaşı



yilbasi 1






Bu yılbaşı zamanında günlerce süslemelerle uğraştım. Açıkçası aşırı derecede severek yaptığım için kendimi kaybettim denebilir. 






Böyle kar konsepti yaptım kendime, o tüyleri niye yapıştırdım pek anlamasam da neyse. Aynı zamanda bu çekimden sonra tacı düzelteyim derken resmen mahvettim. Şimdi tekrar yapamıyorum üzüldüm ya. 






Kar elfi falan dediler pek sevdim o tabiri bundan sonra bir süre kar elfiyim eheheh


















yilbasi 2














Bu sene yapmak istediğim iki şey vardı. Biri kitap ağacı, diğeri de Gingerbread House. İkisini de türlü uğraşlarla yaptım :) 



Gingerbread'i Ikea İçveç marketten aldım. O hayvancıkları kendim yaptım ama onların da kalıpları Ikea. 


Zaten evin maketini yapmakta bişey yok, geçen sene de böyle bir maket yapıp birleştirememiştim. Olay Royal İcing kremada. Ben şahsen kremayı da içinde barındırıyordur diye aldım sadece maketi çıktı. Ben zaten onu yapıyorduuum diye küçük çaplı bir hayal kırıklılığı yaşamadım değil :) 


Ama şöyle bir şey var kokusu akide şekeri gibi çok güzel. Onun için hazır olanlarından almanızı tavsiye ederim. 


Royal İcing krema ise tam bir kaltak. Öldürdü beni ama seni yendim! 






Aşağıdaki gibi bir kar konsepti yaptım hemen :)


yilbasi 3






Yapmak istediğim üçüncü şey ise Flower Fairy Lights olayıydı. Hatta ilk yapmaya başladığımda çok kolaydır bu ya diye başlayıp, sonra bunu beceremiyorum diye devam ettim. Zormuş. Lakin çok güzel oldu ya. 



yilbasi 4






Ağacımı mantarlarlar, terrarium ile süsledim. 



yilbasi 5






Ve beni öldüren kırmızı kadife kekli Kokina yılbaşı pastam. Kek tam istediğim gibi -kırmızı- olmayınca olana kadar yaptım ve pişirdim. Tüm akşam hangi manyak kek yapar acaba? :) 


yilbasi 6






İçi böyle kırmızı oldu sonunda. Tadı da güzel olmuş oh dedim. Yeni yola pasta ile uğraşarak girdim ayrıca. 


yilbasi 7










Kuzenim Sevil ablam bu sene Prag'a gitmişti. Bana oradan magnet almıştı, oğlu Prag kartı yapmış kendisi de magneti yolladı. Nasıl sevindim anlatamam! 


Bende gideceğim! :)



yilbasi 8






Ve çekiliş hediyelerini paketledim :) 


Hatta ikisi yola çıktı bile. Güle güle kullansınlar kazananlar ^^ 






yilbasi 9






İşteee böyle yeni yıla giriş yaptık ben baya yorulsam da olsun. 






Hepimizin bu senesi süper geçsin! :)



yilbasi 10



No comments:

Post a Comment