Thursday, February 13, 2014

Kitap Ayraçları


Benim çok güzel kitap ayraçlarım var.

Çoğu hediye. Bu demektir ki çok kıymetli.

Ama gelin görün ki ne zaman kitabın arasına koyacak olsam bulamam.

O sıra elime ne geçtiyse kitabın arasına girip ayraç vazifesi görebilir.


kitap ayraclari 1


Bazen telefonumu koyup, sonra unutup 'telefonum nerede' diye arandığım olur. Hatta bu çok sık olur.

Ama gazete benim işim değil!

Kaldığım yeri unutmamak için kitaplarımı ters çevirip bıraktığım da olur. Her türlü dağınıklıktan hazzetmeyen annemse kapatır ille kaldırır bir yerlere. Gazete onun eseri. "Madem kaldırıyorsun, bari lütfen arasına bir şey koy kaldığım yeri aramayayım" diye serzenişlerimin sonuç vermesidir. Ben görünce çok gülmüş, çok keyiflenmiştim :)

Ya buna ne demeli? :)


kitap ayraclari 2






Daha dün kitabımın arasında ilaç kutusu vardı. Abartmıyorum. Özellikle koymuyorum. Ve koyarken kesinlikle farkında değilim. Ancak kitabı tekrar elime alıp okuyacağım zaman idrak ediyorum. İşte o zmn oldukça keyifleniyorum.






Şimdi bana doğruyu söyleyin. Sizin kitabınızın arasında ne var? Tam şuanda?


No comments:

Post a Comment