Monday, November 11, 2013

Mini hediye çekilişi



mini hediye cekilisi 1










Bazen ilginç şeyler bulduğumda seviniyorum ve onlarla kasada buluyorum kendimi. O şekilde yaptığım alışverişlerden elimde duran ama hala kullanmadığım ürünleri mini bir çekiliş yaparak sizlerle paylaşmak istedim.






1 ve 2. fotoğraf; İçi dört renkten oluşan not defteri, dışarıdan bakıldığında bir cüzdanı andırıyor.


3. fotoğraf; Diş fırçası kabı! Diş fırçalarını temiz tutmak gerektiğini hepimiz çok iyi biliriz, ama nedense bu konuda ki önemi tam olarak veremeyiz. Bu kaplar bana çok eğlenceli gelmişti.:)


4. fotoğraf; Kalpli fotoğraf çerçevesi. 


5. fotoğraf; Pasta şeklinde magnet.:)


6. fotoğraf; Essence lipbalm.


( Sürpriz olarak, hediye kutularının olmazsa olmazı bir de kitap ekleyeceğim. )






Her hangi bir şartım yok mail adresinizle birlikte yorum bırakmanız yeterli. 


Blogunda yukarıda ki görsel ile paylaşanlar ise 2 hak sahibi olacaklar.






Çekiliş; 11 Kasım 2013 tarihinde sona erecek ve 12 Kasım 2013'te kazanan kişiyi açıklayacağım. Tüm ürünler tek bir kişiye gidecektir ve yurt dışı katılımlar geçersizdir.


Sevgilerimle.


:*



No comments:

Post a Comment