Tuesday, November 19, 2013

pileli perde nasıl dikilir

Selam degerli web sitesi takipçilerimiz. Bugunku makalemiz pileli perde nasıl dikilir.




Salonumdaki tülü ne zamandır gözüme kestirip duruyodum ama cesaret edemiyordum.Tül perde satılan dükkanların birinde kruvaze tülün nasıl yaptıklarını iyice inceledim.Tülüm zaten olduğu için diğer gerekli malzemeleri de alıp koyuldum işe


Tülüm zaten pileli dikilmiş bir tüldü, ortadan 2 ye keserek 30 ar cm üst üste koyup dikdim.Aşağıdaki fotoğraf da deneme asışlarımdan birisi














pileli perde nasil dikilir 1










Tülün dış tarafına gelen kısmına aşağıda görülen yuvarlak plastik halkaları tülün aşağısından başlayarak yukarıya doğru 15 cm arayla düktim. Bende mekanizma olmadığı için geçirmiş olduğum şeriti bir perde düğmesine bağlayıp tülün en başına ve en sonuna sabitledim














pileli perde nasil dikilir 2










Metresi 5 tl ye bulduğum perde kenar boncuklarını da çırt çırtlı şerite dikdim.(Yıkarken zorluk olmasın diye) 










BUDA TÜLÜN SON HALİ  














pileli perde nasil dikilir 3



Bu konu ile alakali daha fazla bilgi gorebileceginiz onerdigimiz bir sayfa : boncuklu perde modelleri 2012

No comments:

Post a Comment