Friday, November 15, 2013

Tuncel Kurtiz



tuncel kurtiz 1


bazı fiiller bazı insanlar için kullanılmamalı. ölmek fiili Tuncel Kurtiz'li bir cümlenin sonunda yeralmamalı mesela. ağzından ya da kaleminden çıktığı anda anlamsızlaşıyor çünkü. ölmek fiili reddediyor Tuncel Kurtiz'li bir cümlenin yüklemi olmayı.

 



şimdi daha da Umut'suzum...:(






bu başlıkta başladığım yazının içinde bunları yazmamalıydım mesela. yazmalıydım ki hayranı olduğum adamla nihayet tanıştım. meral okay'dan sonra hiç böyle yanmadım kimseye.






yazmalıydım sana Zeytinbağı'na gitme hayalimden ve bu hayalimi nasıl gerçekleştirdiğimden. gittiğim zaman Tuncel Kurtiz'i gördüğümden belki de 2 çift laf ettiğimden.






Ntv'de Tuncel Kurtiz ve Dostları programında Nejat İşler'i ne kadar kıskandığımdan zat-ı şahanelerinin kütüphanesinde bulunabildiği için. Zeytinbağı'na gittiğimde o kütüphaneyi belki benim de gördüğümden.






Amerika günlerim boyunca ve doktoranın son demlerinde hep Zeytinbağı'na gitme hayali ile yaşadım. doktora bitti, gidemedim bir türlü. seneye ertelemiştim. şimdi gitmenin hiçbir anlamı yok :(






bir sanatçı ne kadar farkındadır bilmem ama her birimizin hayatına bir şekilde sirayet etmişlerdir. o sanatçı ile hatıralarımız vardır onların bilmediği. 






ortaokul ya da lisede miyim neyim. bir yudum insan'da çıkmıştı Tuncel Kurtiz. programın sonunda da "yalnızlığım benim, sidikli kontesim" dizelerini okuyarak veda etmişti. dayımla 2 saat boyunca kütüphanesini araştırmıştık kimindi bu şiir diye. kendi çapımızda iyi bir okur olsak da o anda aklımıza gelmemişti can yücel olduğu.






sonra amerika günlerimde benim. ara ara açar izlerdim sevdiğim sahnelerini.






bunları yazıyorum, gazeteler de haberlerini güncelliyor öldü diye lakin içimde bir umut...doğru olmasın diye...






tuncel kurtiz gibi adamların hayatları bir nefeslik olmamalı. o nefes sonsuz olmalı...






yandım!hem de ne yanma...






Grup Yorum'un 25. yıl konserinde Geçit Yok şiiriyle zirve yapmıştır lakin 









benim için Umut filmindeki tiradının yeri başkadır.





bir de..daha öncesi şöyle bir şey yazmıştım şahaneleri ile ilgili.

şimdi daha da Umut'suzum...:(

*****************


Bu blogda ADSIZ yorumlar onaylanmaz. Herhangi bir gmail hesabı/blogu olmayan okuyucular Yorumlama biçimi kısmında Adı/URL'yi seçip URL kısmını isterse boş bırakarak sadece adlarını yazıp yorum bırakabilirlerse çok sevinirim.


No comments:

Post a Comment