Monday, October 21, 2013

Bez bebek



Bu bebeği dikerken çok şaşkın anlar yaşadım :)






bez bebek 1


Şu kumaş var ya, amma esnekmiş yahu..İçini doldururken, esnedikçe esnedi, ve benim her zamanki bebek bu kez eşşek kadar bişey oldu :)))


bez bebek 2


Çok iri olduuuu :))


bez bebek 3


Bu çok esnek kumaşın tek bir iyi tarafı varsa, elleri yaparken bu kez hiç zorlanmadım..Parmaklar çok kolay çevrildi..


bez bebek 4


Ötekilerin yanında dev anası gibi duracak bu...Kim der ki hepsi aynı kalıpla dikildi :)


bez bebek 5


Bu kez eklemlere düğme dikmedim..Bakın daha zarif durmadı mı?


bez bebek 6


Ama devamını hiiç yapasım yok..Bu, bu kadar kalsa olur mu? :)


bez bebek 7



bez bebek 8



bez bebek 9


Yeter, sıkıldım...Daha sonra devam ederim buna...

Şimdilik bu kadar :)


bez bebek 10


Ben hepinizi çok seviyorum sevgili blogcanlar :)

-

-

-

-

-

-

sew cloth doll, cloth doll sewing, cloth doll patterns, handmade doll, Stoffpuppe nähen, Stoffpuppe nähen, Stoffpuppe Muster, handgefertigte Puppe, coser muñecas de tela, paño de coser muñecas, los patrones de muñecas de tela, muñeca hecha a mano, costurar boneca de pano, boneca de pano de costura, os padrões de boneca de pano, boneca handmade, шить ткани куклы, шитье ткани куклы, узоры ткани куклы, куклы ручной работы, cucire bambola di stoffa, panno bambola cucito, modelli di bambola di stoffa, bambola fatta a mano, bez bebek tikmək, parça körpə tikmək, parça körpə qəlibləri, əl istehsalı oyuncaq körpə


No comments:

Post a Comment