Wednesday, October 30, 2013

tabak altlığı supla yapımı teknikleri

Merhaba degerli web sitesi okurlarimiz. Simdiki yayinimiz tabak altlığı supla yapımı teknikleri.


tabak altligi supla yapimi teknikleri 1


Günaydın Kıymetli İzleyenlerim!!!


Güzel güneşli bir pazartesiden merhabalar hepinize....sanırım bahar gelmeye başladı soğuk havanın hükmü kalmadı...Geceleri soğuk tabi ama gündüzün güneş olması içini ısıtıyor insanın...


Bugün günlerden kırmızı....hemde kıpkırmızı...


Bende sıcacık renkli kırmızı suplalarımı yayınlamak istedim...


Amerikan Servisi,Supla veya Tabak Altlığı gibi isimleri bulunan şimdilerde çok moda olan servislerimin rengini kırmızı seçtim...


Yukarıdaki modelden ördüm ama daha dolgun durmasını istediğimden kafama göre aşağıdaki modeli uyguladım...Bu modelden devam edeceğim,kızlarıma çeyizlik...


tabak altligi supla yapimi teknikleri 2


Bu model daha dolgun ve sert durdu,bunu beğendim....


Kırmızının fotoğrafını çekmek ne zormuş,bir türlü istediğim gibi olmadı ama mecburen yayınladım...Üstteki iki fotoyu instagramda yayınladığım şekliyle attım...






tabak altligi supla yapimi teknikleri 3


8 er adet örmeyi düşünüyorum...Diğer takımı ya pembe yada siyah yapacağım...İpim Nako Pırlanta,tığ numaram 3,5 



tabak altligi supla yapimi teknikleri 4


Bu model daha çok dantel örtü havası verdiğinden devam etmeyeceğim... 


tabak altligi supla yapimi teknikleri 5


Örtünün ortasındaki modeli tekrar ederek oluşturdum suplalarımı....Aslında böyle kalın iple dantel işlerini sevmezdim ama bu tarz tabak altlıkları hoşuma gitti...Çok  kolay örülüyor...


8 zincirle başlayıp,üçlü trabzanla 2 dolgu arasına 2 zincir şeklinde ördüm...Zaten tığ işini biraz bilen birisi mutlaka fotoğraftan örneği çıkaracaktır...


Yapmak isteyen arkadaşlarıma kolay gelsin diyorum...


Şen ve esen kalın....



Bu konu ile alakali daha fazla yazi gorebileceginiz onerecegimiz bir kaynak : tığ ile amerikan servis yapılışı

No comments:

Post a Comment