Thursday, October 24, 2013

Mutlu Pazarlar !




mutlu pazarlar 1



mutlu pazarlar 2



mutlu pazarlar 3



Pazar yazılarına epeydir ara vermiştim değil mi? - Duyan da beni çok okunan bir gazetenin köşe yazarı falan sanacak ama ne yapayım siz dostların " seni okumaktan keyif alıyoruz " biçimindeki ruhumu şımartan sözleri kendimi bir şey sanmama yol açtı işte :) -






Bizim kuzulardan ayrı geçen 2. pazar bu,nasıl da alışmışız evdeki varlıklarına. Harala gürele sofraya oturup kalkmaya,kızların ayak altında dolanıp bir lokma kapabilmek için şımarmalarına... 






Hava sıcak ,kendimizi bahçeye attık ama evden ayrılamıyoruz zira akşama doğru gelecek konuklarımız var onları bekliyoruz. Beklerken de boş durmak olmaz ! Hani geçen haftalarda kurabiye tabağı ve şekerlik boyamıştım ya işte onu takımlayıverdim. Çay tabaklarını da boyadım. Siz güzel güzel görebilesiniz diye boş çay bardaklarıyla bol bol fotoğrafladım... Birazdan çayı da demlerim ama tazecik kek isterseniz yanında sevgili komşum Begonvilli Ev  pişirmiş ona uğrayıverin bi zahmet :)






Herkese çook güzel bir pazar diliyorum.


Kalın sağlıcakla!




No comments:

Post a Comment