Wednesday, October 16, 2013

gelin saci modelleri

Merhaba degerli web sitesi okurlarimiz. Simdiki yazimiz gelin saci modelleri.

Aslında yazacak sizinle paylaşacak pek çok şeyin var ancak bu yaz sıcakları beni kötü şekilde etkiledi. Alerjim yine tavan yaptı ,kaşınmaktan böggg iğrencim biliyorum ama bitap düştüm. 

Evin içinde dahi hareket edecek takatim kalmadı gibi. Zaten önceden de ağır kanlı biriydim :D şimdi iyiden iyiye fena oldum. 

Biliyorum pek çoğunuz benimle aynı durumdasınız. Bu yüzden beni yadırgamadığınızı düşünüyorum.

Buralardayım hayattayım demek istedim sadece. Kendimde güç bulduğum ilk anda size son gelişmelerden haber vereceğim hiç meraklanmayın. 

Hepinizi pek kocaman öpüyor ve hala arayışta olanlar için saç modellerinden bir demet daha sunuyorum. Şayet ben hala saçlarıma karar veremedim. Gerçi yaklaşık 3 ayım var daha :D 




gelin saci modelleri 1



gelin saci modelleri 2



gelin saci modelleri 3



gelin saci modelleri 4



gelin saci modelleri 5



gelin saci modelleri 6



gelin saci modelleri 7



gelin saci modelleri 8



gelin saci modelleri 9


gelin saci modelleri 10




Bu yazi ile alakali daha detayli bilgi inceleyebileceginiz guzel bir web kaynagi : mos kuaför topuz modelleri

No comments:

Post a Comment