Monday, August 26, 2013

DOMATES REÇELİ, ÇERİ -CHERRY -KİRAZ DOMATES REÇELİ



domates receli ceri cherry kiraz domates receli 1



domates receli ceri cherry kiraz domates receli 2



domates receli ceri cherry kiraz domates receli 3


 


 işteee bizim domates güzelimiz,bana domatesleri bahçesinden toplayıp getiren, sitemizin zeynebi kuzuuuum


 


domates receli ceri cherry kiraz domates receli 4


 


DOMATES REÇELİ, ÇERİ -CHERRY -KİRAZ DOMATES REÇELİ


MERHABALAR,

Bazen ilk denemelerimiz favoriye dönüşebilir , geçen yaz yaptığım  *PATLICAN REÇELİ *  gibi :) hadi canııım domatesin reçeli mi olur :(  hem bunca reçellik meyve varken diyorsanız ben de oluuur -muş :) hem de beklemediğimiz kadar güzel olur-muş derim

üstelik domatesler dalından böylesine tatlı bir kız tarafından toplanır balkona bırakılırsa hemen yapılır :)

nasıl yaptım bu ilginç reçeli ?

1 kase kadar resimde gördüğünüz mini domatesler ( tartmadım gramını bilmiyorum )

1 su bardağı+çeyrek su bardağı şeker,

1 çay bardağına yakın su,

yarım çay kaşığına yakın (çok az ) tereyağı,

yarım çay kaşığı limon tuzu

öncelikle domatesleri yıkayıp saplarını kopardım,

domateslerin altlarını ince kürdanla deldim ki ;içlerine şerbet işlesin,

şeker,su ve tereyağını tencereye koyup 5 dakika kadar kaynattım ,

domatesleri ilave ettim,

**fazla karıştırmadım domatesler parçalanmasın,dağılmasın diye

kıvam alana dek kaynattım,

limon tuzunu koyup 1- 2 taşım kaynatıp ocağı kapattım


No comments:

Post a Comment