Sunday, August 11, 2013

Gezdim, Gördüm, Yedim


Ailecek bir Piazza Avm çıkartması yaptık ki sormayın. 3 te girdiğimiz Piazza'dan akşam 22:00 civarlarında çıktık. Haliyle bugün herkes kah uyuyarak, kah uzanarak dinlenmeye çalışıyor. Ben de laptopın başına ancak geçebildim. Mağazalarını çok beğendiğimi önceden de söylemiştim zaten ama bu kez, ailecek de gidince, yemek yedik haliyle. Tercihimizi CookShop'tan yana kullandık ve çok çok doğru bir tercih yaptığımızı en baştan belirteyim.


gezdim gordum yedim 1


Menülerinde ne isterseniz var. Kahvaltıdan başlayıp, makarna, pizza, et yemekleri, tatlılar, uzayııııp gidiyor. Menü tasarımı çok güzel, eğlenceli. Siparişinizi verdikten sonra menüyü vermeyip içerisini okuyabilirsiniz. İçerisinde çeşitli bilgilendirici yazılar var. Biz sonradan menüyü tekrar isteyip okuduk içerisini.

Ne yedin derseniz, bakarken Köfte&Piyaz yazısını görünce beni kendine kendine çektiğinden ondan yana tercih kullandım. Annem de bana uydu. Kardeşimle babamsa Bizim Köfte'den yana yaptılar seçimlerini.


gezdim gordum yedim 2


Bizim Köfte


gezdim gordum yedim 3


Köfte&Piyaz (Piyaz sağ üst köşede kalmış, kadraja sokamamışız)


Kesinlikle belirtmeliyim son zamanlarda yediğim en güzel köfteydi yediklerim. SultanAhmet'te falan dondurulmuş Pınar köfteleri ısıtıp ısıtıp önümüze koyuyorlar ya bıkmıştım ondan. Bunlar evde yapılmış, anne köftelerinden ;)


Yemeklerin gelmesini beklerken kardeşim Foursquare'den CookShop'la ilgili yorumları da okuyordu. Bakarken Magnolia isimli ünlü bir tatlıları olduğunu da öğrendik ve yemeğin ardından (tabii ki) istedik. Sıcak tabakları resimlerde dolu gözükmemiş ama çok doyurucu olduklarına garanti verebilirim zira anne ve babam başta biz de yeriz dedikleri tatlıdan vazgeçip bizim yediklerimizin tadına bakmakla yetindiler. 


Yorumları okuyunca hemen sorduk, Magnolia diye bir tatlınız varmış nasıl bir şey diye. Pudingin daha katı hali gerçek meyvelerle, bizim özel tatlımız dediler. Ben muzlu, kardeşim de çileklisinden sipariş verdi veee


gezdim gordum yedim 4


Muzlu Magnolia


gezdim gordum yedim 5


Çilekli Magnolia


Biz de beğendik bu Magnolia'yı. İçerisindeki meyveler de inanılmaz lezzetliydi. Hani çilekler son zamanlarda bir tatsızlar ya bunlar öyle değil. Hayallerinizdeki çileğin tadı tam da o çilekteydi ;) Tatlarının yanı sıra sunumlarının da farklı ve başarılı olduğunu düşünüyorum. Bizden + puan aldıkları kesin. 


İçerideki ortam, dekorasyon da benim hoşuma gitti. Ayrıca garsonların hizmeti ve size davranışları da çok güzel. Güler yüzlü ve ilgililer. Bir yorumda okuduğumuz gibi hiçbir ukalalıklarını da görmedik.


gezdim gordum yedim 6


Bütün yediklerimiz yetmezmiş gibi bir de çayın yanında ikramlık kurabiyeler geldi. Dıları çıktığımızda midelerimiz birkaç cm önden gidiyordu yapacak bir şey yok. 


Sonuç olarak yaptıkları servis ve lezzetli yemekleri sayesinde bizleri devamlı müşterileri olarak kazandılar. Samsun'da bulundukları konum itibariyle de karşınızda deniz manzarasıyla yemeklerinizi yiyorsunuz. Hepinize tavsiye ederim. Hiç pişman olmayacaksınız.


gezdim gordum yedim 7






No comments:

Post a Comment