Saturday, August 24, 2013

yedi dağ çiçeği kaneviçe modeli

Merhabalar sevgili site okurlarimiz. Simdiki konumuz yedi dağ çiçeği kaneviçe modeli.


"Arkadaş senin kadar üçkağıtçı görmedim ben, keçeye paydos diyorsun, üçlü çerçevelere etamin işleyeceğim diyorsun, sonra dönüyorsun çerçeveler beklesin, önce Elif'e pano yapacağım diyorsun, sonra onu da bırakıp keçeden mantar ev yapıyorsun! Bu kadar da olmaz, insan azcık sözünün eri olur yahu! Pes yani, pessss!"






Tamamdır arkadaşlar, gördüğünüz gibi kendi kendimi fırçaladım, o yüzden lütfen siz bişey söylemeyin, ima bile etmeyin, biliyorum kendimi ben, fırıldağın biriyim :))) Hata şurada ki, lüzumsuz sözler veriyorum ben,  tutamayacağım sözler, anladım ben hatamı, söz vermek yok, her an her söylediğimden cayabilirim çünkü, kafama göre takılabilirim, tembelliğimden mütevellit, "Dursun şimdi şu, daha çabuk olana meyledeyim ben, aklıma süper bi fikir geldi, kaçmadan onu bi hayata geçireyim" halim her daim mevcut ;)






yedi dag cicegi kanevice modeli 1
Bir mantar ev daha yaptım keçeden, eskiler için lütfen etiketlere müracaat (ben olsam en çok kırmızıları beğenirdim eskilerden), bu sefer nakıştan çiçekler yapmadım, onun yerine Nehir'in çiçekli bi tacı vardı ordan yürüttüm o beyaz süsleri (yok tacı bozmadan, dikkatlice)... Çok zevk alıyorum bu evleri yaparken, yeni yeni minicik şeyler eklerken, çok da heyecanlanıyorum...  O heyecanla bazen biraz çuvallayabiliyorum da-misal o kalplerin iplerini, motif yaptığım ipi birkaç kat yapıp, saç örgüsü ile oldurdum ama aslında onları tığla zincir yapsaydım daha düzgün olacaktı, tüh :( Tamam üzülmeyeyim şimdi buna, bir dahaki için ders oldu bana ;)


yedi dag cicegi kanevice modeli 2



yedi dag cicegi kanevice modeli 3


Renkleri ne güzel di mi ;) Sıcacık...


Mantar evlerin piri Mehtap Abla'nın evlerinin renk uyumlarına bayılıyorum :) Bakmak için ve bu evlerin kaynağı için bir tık lütfen 






yedi dag cicegi kanevice modeli 4


Kalpleri yamaladım bu kez ve ben bu sarı tonlarını çok sevdim, kendime sarı bişeyler mi alsam :) O sarı civcivleri bu evde de sap olarak kullandım ama hala bitmedi ;) Çok idareliyim çoook, ortaokuldaki Ev İdaresi dersinden midir nedir :)















yedi dag cicegi kanevice modeli 5

DÜĞÜMLERE ÜFLEYEN KADINLAR-ECE TEMELKURAN


Kitap okuyorum sabah akşam motorda, geçen hafta sonu Elif'ten aldım bu kitabı, merak ettiğim bir kitaptı, kaç kez dedim bilmiyorum ama bir kez daha "İnsanın ablası olması bi başka güzel!"
Henüz 35 sayfa okumama rağmen, Ece Temelkuran'ın esprili dilini öyle çok beğendim ki, kelimeleri kullanışını, şimdiden tavsiye ediyorum size, bir kez de kitabı bitirdiğimde konuşuruz bu hususta ;)

Kitaptan; ".... Peki biliyor musunuz maşmuum demetlerine koydukları yaseminleri neden sabah erkenden, daha kapalıyken toplarlar?"

Sesindeki barones işvesi her sözcükte bir kibrit yakıyor.

"Çünkü yaseminler rüyalarını unutmazlar böylece. Eve getirip gümüş tabağa koyarsanız yavaşça açılır, geceyi hatırlar ve size beyaz rüyalarını fısıldarlar."





yedi dag cicegi kanevice modeli 6


Elif'in etaminine başladım, çok seveceğini biliyorum, ben de zevkle işliyorum, bir an önce bitirmek istiyorum, hem etamini, hem üçlü çerçevenin içini, hem kitabı, hem başka başka bi dünya işi ;)











yedi dag cicegi kanevice modeli 7

Üniversitenin içinden geçen ağaç ;) Yanında da yalnız ağaca yarenlik eden  minik çiçekler...

Bu ağacı her gördüğümde Yalova Ticaret Lisesi'nde okurken, odunluktan bozma, binadan bağımsız sınıfımız aklıma gelir, onun da içinden bir ağaç geçerdi, sobalıydı sınıfımız, her türlü olumsuzluğa rağmen, olsun denize nazırdı ya, o yeter de artardı bile bize ;) Bildiğiniz kumsaldaydı bizim okulumuz...












yedi dag cicegi kanevice modeli 8

Bu fotoğraftaki gördükleriniz Üniversitemizde stand açan  LÖSEV için Nehir hanımın gönlünden kopanlar, ben anlatınca kampanyayı, tek tek seçti bunları ve şaşırttı beni en sevdiği bebeklerini de vererek ;)

Çok oyuncak var bizde, Nehir'in bebekleri bi dünya, dağıtıyoruz böyle yavaş yavaş, Nehir de çok şükür paylaşmayı sevdiği için ayrılması zor olmuyor oyuncaklarından ;)

Her seferinde tereddüt etsem de bu tür yardımları yazmakta, göstermekte, iç sesim ve dış sesim ortak bir sese dönüşüp "Göster ki, aklında olmayanların, unutanların aklına getir, belki minicik de olsa bir faydan dokunur, bir el uzanır minik bir ele!" Lütfen siz de böyle algılayın e mi? 



*******************

"Peki Esen Hanım, yeni bir proje var mı ufukta? Sayıları arşa varan güzide blog takipçilerinize müjdesini verebileceğiniz  yeni bir proje?"

"Eeee, evet var gibi aslında ama henüz olgunlaşmadığı için söyleyemem, ön hazırlıklarıyla meşgulüm şu aralar. İnşallah yakın zamanda müjdesini verebilirim size, bir de lütfen yazın o memleketimizin en çok satan gazetenizin sekiz sütuna manşetine, takipçilerim beni hem edebiyat dünyasında hem de dijital dünyada izlesinler ki kaçırmasınlar en bi yeni- en bi harika projemi" :)))

E izleyin öyleyse bir müddet daha ;)











yedi dag cicegi kanevice modeli 9

BONUS

Yürü kardeşim, kim tutar bizi :)




Bu konu ile alakali daha fazla bilgi bulabileceginiz onerecegimiz bir sayfa : kanaviçe pike takımı örnekleri

No comments:

Post a Comment