Friday, September 6, 2013

3-2-1 Poğaça




3 2 1 pogaca 1
Malzemeler

5 su bardağı un

3 paket kabartma tozu

2 su bardağı yoğurt

1 su bardağı sıvı yağ

1 tatlı kaşığı tuz

Karabiber

İç Malzeme

İstenilen iç malzeme kullanılabilir ben köz sebzeli yaptım.

1 patlıcan

2 biber

1 kırmızı biber

2 büyük domates

Üzeri İçin

Galeta Unu

Yapılışı

-Yoğurt,sıvı yağ,tuz,kabartma tozları ve unu karıştırarak yumuşak bir hamur yoğuralım.

-Tüm sebzeleri közledim ufak ufak doğradım tuz ve karabiberle tatlandırdım.

-Hamurdan cevizden biraz büyük parçalar koparıp elimizle açarak içine iç malzemeyi koyup kapatalım.

-Poğaçaları galeta ununa bulayarak yağlı kağıt serili tepsiye alalım.

-Önceden ısıtılmış 180 derece fırında pembeleşene kadar pişirelim.

Afiyet Olsun...






No comments:

Post a Comment