Friday, September 6, 2013

simli yelpaze havlu kenarı

Merhaba degerli site okurlarimiz. Yogun talep aldigimiz icin sizlere bugün simli yelpaze havlu kenarı makalesini sunmaya karar verdik.


simli yelpaze havlu kenari 1



Günaydın çok değerli izleyenlerim!!!



Kafamda yeni projeler var demiştim ya işte onlardan biri....Bu namaz örtüsü kenarını daha önce yapmıştım...Şifon alıp dikmeyi düşünüyorum ....Aslında şıkır şıkır şık bir model ...2 örtülük yaptım ayrı ayrı... 2 kızım olunca herşey çift oluyor....farklı şekilde de değerlendirmeyi düşündüm ama ne yapabilirim diye karar veremedim...Özellikle Örgüçantam arkadaşımın fikrini merak ediyorum....ve başka fikri olan varsa yazsın lütfen....



simli yelpaze havlu kenari 2



Şifon alıp diksem dedim ama ne renk şifon olur onuda bilmiyorum....




simli yelpaze havlu kenari 3



Yapılışı çok kolay ve zevkli...Firkete işine alışmışken aynı örnekten havlu kenarı başladım şimdi ....Dore simli havlularım var onlara dikeceğim....Ama uçlarına pul koymayacağım,havluda kullanışlı olmaz diye düşündüm....Aslında çeyizlik diye yapıyorum yoksa havluda kenar sevmiyorum...Yüzümü kurularken havlunun dümdüz desensiz olmasını tercih ediyorum...



Esen kalın arkadaşlar!!!!



Bu konu hakkinda daha fazla bilgi gorebileceginiz onerecegimiz bir web kaynagi : havlu kenarı örnekleri yeni inci

No comments:

Post a Comment