Saturday, September 14, 2013

Düğün dernek ve mutlu son..









9 Eylül 2013 Pazartesi


Düğün dernek ve mutlu son..



23:27 | Gönderen Limon çiçekleri | | | Kaydı Düzenle


Artık memlekette tatil postlarının sonuncusunu yazıp gınaa getirdiğim uzatmalara bir son vermek istiyorum..

Neredeyse kurban bayramı ile birleşecekti artık yazılar:)


Babamın akrabası,aynı zamanda komşularının son beşikleri Sibel'in veda gününde idik.

Düğünü Malatya'da olacağı için kına merasimi gündüz düzenlenip gelinliği ile veda etti baba evine..

Bendede bir fotoğraflama merakı sardı o gün sormayın gitsin:)

Sanırsınız profesyonel düğün fotoğrafçısı:)

Hoşuma gitti detaylara odaklanmak..Sibel'de çok beğendi.Resimlerini gönderdim evvelki gün ve iyi haberlerini,teşekkürlerini aldım..

Sibelciğim yeni yuvanda mutlu ol hep..


Bu yazımdan sonra bir süre yokum sevgili dostlar..Bir süre dediğim bu zaman mefhumu 1 hafta kadar.

Yurtdışına iş münasebetiyle birkaç günlük bir yolculuğum olacak..Dönüşümde sizleri bir Almanya postu ile karşılamak isterim..Ölüm kalım olmazsa.Kendime iyi yolculuklar,sizlere güzellikler dileyerek veda ediyor,fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum..Haa bu arada finaldeki şarkıyı benim için dinlemenizi rica ediyorum.Bu aralar pek hoşuma gidiyor:)


dugun dernek ve mutlu son 1



dugun dernek ve mutlu son 2



dugun dernek ve mutlu son 3



dugun dernek ve mutlu son 4



dugun dernek ve mutlu son 5



dugun dernek ve mutlu son 6



dugun dernek ve mutlu son 7



dugun dernek ve mutlu son 8



dugun dernek ve mutlu son 9



dugun dernek ve mutlu son 10



dugun dernek ve mutlu son 11



dugun dernek ve mutlu son 12



dugun dernek ve mutlu son 13



dugun dernek ve mutlu son 14



dugun dernek ve mutlu son 15





No comments:

Post a Comment