Thursday, September 5, 2013

Pierre Cardin Çanta


Ben eskiden, olur olmaz, çok çanta alırdım.

Artık olgunlaştım ya öyle çok çanta almıyorum.

Bu seferki takıntım; iyi çantam olsun.

Çok almaktansa tek tük ama kaliteli almak beni daha mutlu ediyor. Beriki başka düşünür der ki, ona vereceğim paraya iki tane üç tane alırım, falan.

O da öyle mutlu oluyordur ona da diyeceğim yok.

Hepimiz hem çok, hem markalı almak isteriz herhalde :)


pierre cardin canta 1


Pierre Cardin benim için pek takliti bulunmadığı için önem taşır, modelleri orta yaşlı hanımlara hitap etse de, ben kendime göre modeller bulup çıkarmayı başardım. Kolajdakilerden bahsetmiyorum, kendime aldıklarımdan bahsediyorum :)

Ve geçenlerde anneme alırken gözüme yeni bir Pierre Cardin çantası kestirdim.

Bu aralar o çanta için alt yapı hazırlıyorum:

Sabah şerifleriniz hayırlı olsun anneciğim ^_^

Nasılsınız babacığım ^_^

Mukabilinde bir alt yapı çalışması :)

No comments:

Post a Comment