Thursday, September 5, 2013

Ceket&Pantolon



ceket amp pantolon 1
Yaz kış ayrı ayrı bir koleksiyon hazırladığımı söylemiştim! Bu takım da 2013 ilkbahar yaz tasarımlarından biriydi.

Aslında  8,9 parça daha var  kısmetse paylaşacağım, oysa ben kış için çalışmalara başladım bile!

Bu takımı epey zaman oldu dikeli.

42 beden krep kumaş.

Krep yağ gibi dikilen nefis bir kumaş!


ceket amp pantolon 2


Kalıp yok yine ölçülere göre düz beden üzerine uygulama yaptığım bir model.

İlik düğme yapmadım çünkü broşla kullanılmasına karar verdik. İçte kalan kısımlara da çıtçıtlar dikilecekti.


ceket amp pantolon 3
Pantolonda yan cepler kullandım bol paça klasik bir model.

Son halinin görseli elimde olmadığından bu şekilde paylaşıyorum.

Sahibinin keyifle giymesi dileğiyle.

No comments:

Post a Comment